czwartek, 30 lipca 2015

Przerwa

Jeszcze 31 dni. Równo 31 dni. Kiedy to zleciało? 1 września, 24 czerwca. Ten rok szkolny wydaje się być krótki, ale taki nie będzie. Niby kończę go dzień wcześniej, bo idę do 3 klasy gimnazjum. Mimo wszystko, ciężko będzie mi się rozstać z kilkoma osobami z mojej obecnej klasy. I jeszcze egzaminy... nieee 😢 Te wakacje są inne niż wszystkie, a jednak takie same. Zaczęłam "pracę" jako instruktor windsurfingu. Nie dostaje kasy, ale wypożyczenie sprzętu za darmo i obiad. Fajnie jest tak popracować z dziećmi, niektóre z nich idą do mojego gimnazjum, niektóre są z mojej podstawówki. Z jedną dziewczynka byłam na obozie, w przyszłym turnusie będą synowie mojej mamy znajomego z pracy. Mały jest ten Olsztyn ;) napiszcie mi jak spędzacie/spędzaliscie wakacje :D w następną niedziele wybieram się nad morze, prościej razem ze mną o piękna pogodę! Tymczasem żegnam, trzeba iść się ogarnąć :)

Do następnego ;* /~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz