sobota, 27 czerwca 2015

Wakacje :*

Cześć ;) myślałam że sobie odpocznę w te wakacje, ale nic z tego :( po części sama ustaliłam sobie taki grafik, bo zgłosiłam się na pomocnika instruktora, ale nie sądziłam, że nabierze to aż takiego obrotu. Dzisiejszy dzień spędziłam na korcie i targach wodnych. Ostatni trening tenisa juz za mną. Poszło mi aż za dobrze ( 3 mini turnieje 3:0, 3:1, 3:1 ) później pojechałam na targi wodne Olsztyn Water Show, gdzie promowałam szkółkę windsurfingową. Obok mnie było stanowisko bungee (20 pięter, 65 m), ale nie miałam kasy, a kiedy przyszła moja mama, absolutnie zaprzeczyła :( Szkoda, może jeszcze uda mi się skoczyć :D na flyboard juz jej nie namawiałam (100 zl/10 min) Eh, no cóż ;( Jestem strasznie zmęczona, a jutro też stoję na targach od rana (4 godziny) dobranoc 😙

P.S. Podsyłam wam nutę, której obecnie słucham 24/7 i tańczę jak down 😜

Sean Paul ft. Blu Cantrell - Breathe

Do następnego ;* /~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz