poniedziałek, 8 czerwca 2015

Dosyć >;/

Mam serdecznie dosyć takich ludzi, jak pewna dziewczyna z mojej klasy, która chyba uważała mnie za swoją "przyjaciółkę". A dlaczego mam dosyć? Otóż ta dziewczyna z każdym dniem robiła się coraz bardzie chamska, aż w końcu liczyła się tylko jej opinia. Kiedy ja wyrażałam moje zdanie (bo chyba jeszcze mam do tego prawo, nie wiem, napiszcie mi, bo raczej nie -.-') od razu spotykałam się z obelgami pod moim adresem lub adresem przedmiotu/osoby, na temat ktorego/której wyrażałam opinię. Ja od dawna nikogo nie uważałam za przyjaciela, przykro mi, ludzie stracili moje zaufanie gdzieś w 5/6 klasie szkoły podstawowej. Dla mnie pojęcie "przyjaciel/przyjaciółka" to jest jakaś abstrakcja totalna. Każdy człowiek może wbić ci w każdej chwili nóż w plecy, wygadać twój sekret czy porządnie cię zranić chociażby jednym słowem. Moim zdaniem jest to smutne, że przejechałam się na ludziach, których uważałam za owych przyjaciół. Było to w szkole podstawowej, kiedy byłam najlepszą uczennicą w klasie i zamiast zapytać się o coś czy poprosić o pomoc w jakimś zadaniu, ludzie perfidnie mnie wykorzystywali. Teraz nie sądzę żeby tak było, ponieważ nie jestem już najlepsza, ale utrzymuję się w czołówce, z czego się baardzo cieszę 😊 Chciałabym jeszcze kiedyś poznać takiego "przyjaciela/przyjaciółkę". Nie wiem, czy będę mu/jej ufać bezgranicznie, tak jak czynią osoby z mojego otoczenia, zobaczymy. Osobiście uważam, że lepiej jest mieć kilka dobrych koleżanek, niż jednego przyjaciela/przyjaciółkę. Moje szczęście, że mam jeszcze kilka osób w klasie, które naprawdę lubię, z którymi mogę jeszcze wyjść na miasto i które bardzo pomogły mi w obecnej sytuacji. A ta osoba, która jest fałszywa i pała chamstwem może mnie jedynie pocałować w nos 😀 dzięki że chcieliście być ze mną, jeżeli dotrwaliście do tego momentu, możecie mi napisać, kim jest dla was przyjaciel/przyjaciółka, czy spotkaliście się z takimi osobami i co byście zrobili na moim miejscu ;) możecie też pisać na email: www.akozeriew@gmail.com
Ja się z wami żegnam, cześć! 😉

Do następnego ;* /~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz