wtorek, 2 czerwca 2015

Więc jestem zła?

Hej! Już prawie wyzdrowiałam :D Muszę Wam powiedzieć, że tyle ludzi się zapytało jak się czuje, ze aż się zdziwiłam 😮 kiedy przyszłam do szkoły, od razu padły pytania "Jak się czujesz? Wyzdrowiałas? Wszystko dobrze, zdrowa?", a nie było mnie tylko jeden dzień 😀 Zrobiło mi się tak ciepło i miło na sercu 💖 później poszłam na angielski, gdzie nauczyciel otworzył okna. Pomimo 22 stopni na zewnątrz, było mi zimno ;( zapytałam się więc, czy mógłby je zamknąć. Pan tylko skomentował "ja mówiłem jakim ludziom nie jest zimno", odnosząc się do sytuacji, kiedy kilka tygodni temu pan również otworzył okna, a ja założyłam kurtkę. Pan spojrzał się na mnie i powiedział "Dobrym ludziom nigdy nie jest zimno." Oczywiście żartował, ale musielibyście chodzić ze mną na angielski, żeby to zrozumieć 😉

Obecnie kończę ten post o 22:10, kiedy na zewnątrz jest 21 stopni. Niebo jest tak cudowne, że musiałam zrobić zdjęcie! Kiedy jest ciepło, codziennie wieczorem wychodzę na balkon podziwiać niebo i oddychać nocnym powietrzem. Mam wtedy w głowie wizję, że jestem jakąś ważną osobą, która znalazła chwilę na podziwianie nocnego nieba, a za chwilę idzie na ważna kolację, konferencję czy event. Może to dziwne, ale kocham to robić 💖💘💖

Zamieszczam także screena pogody na najbliższe dni, bo sama nie mogę w nią uwierzyć! 🌞🌕🌃

*zdjęcie z napisem safari zrobiłam niedawno, kiedy po drugiej stronie nieba była tęcza 😊🌈

Do następnego ;* /~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz