pi膮tek, 19 czerwca 2015

Jeszcze troch臋!

Cześć ;) pisze ten post z autobusu, tak, jest 10:43, a ja wracam do domciuu 💘 nie wiem po co ciągniemy jeszcze ta szkołę, ale dzisiejszy dzień był wybitnie bezsensowny. Poszłam do szkoły na 8:20, żeby słuchać pani od wfu mówiącej o osiągnięciach sportowych przez jakąś godzinę (i nie można było siedzieć -.-'). Owszem, wyczytano mnie raz, przy zawodach pływackich (5 msc sztafeta :D) Potem poszliśmy do sali z naszym wychowawcą, który rozwodził się nad bezpiecznymi wakacjami, antykoncepcji i pigułkach gwałtu ;/ następnie jakby mało było testów, napisaliśmy całoroczny (na szczęście nie na ocenę) test z biologii, chemii, fizyki i geografii. Fizyka poszła mi chyba najlepiej (tak, macie do czynienia z mat-fizem :P) W końcu poszłam z koleżanką oglądać mecz siatkówki chłopaków gim vs. lic. I tym sposobem wracam sobie juz do domku. Później idę jeszcze na windsurfing 💗💗💗 , gdyż awansowałam na instruktora (teoretycznie :) ) No a w niedzielę moje 15 urodzinki 😀 a później  w nocy wyjeżdżam na 3 dniowa wycieczkę do Pragi i Skalnego Miasta. Nie mogę się doczekać, moja mama była w Pradze ze 100 razy i cieszy się, że ja też mogę tam pojechać z moja klasa :D

Do następnego /~A.

Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz