poniedziałek, 1 czerwca 2015

Zdrowie wróć...

NAJGORSZY DZIEN DZIECKA W MOIM ŻYCIU. Śmiało mogę to stwierdzić, ponieważ:

1. Mam zatkany nos.
2. Boli mnie gardło.
3. Leżę cały czas w łóżku i nie mogę nawet wstać i zrobić sobie herbaty.
4. Dostałam pierwszą w życiu 3 z angielskiego, nie wiem jak, nie wiem dlaczego, otwieram librusa, patrzę a tam 3 jak nic, jeszcze wagi 10 i adios moja 6 na koniec ;/
5. Brakuje mi 0.07 do 6, więc pani postara się wymyślić jakaś pracę dodatkową, czyli również adios czas wolny :))))
6. Jutro mam sprawdzian z historii i nie umiem nic na niego :D
7. A jakby tego było mało to zostawiłam podręcznik w szafce i koleżanka musiała wysyłać mi zdjęcia :))))

więc proszę mi tu nie narzekać, bo w tym momencie mam ochotę komuś wydłubiać oczęta :))))))))

Eh, nieszczęścia chodzą parami, a w moim przypadku całą grupą :))))

Nie będę więcej wam truć, wszystkiego najlepszego i mam nadzieję, że spędzacie ten dzień lepiej ode mnie ;(

Do następnego ;* /~A.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz